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Te-Careサービス契約は、装置のダウンタイムを最小限に抑え、ラボの安定した運用と高い信頼性を維持するために設計されています。Te-Careサービス契約は、Tecanの幅広い液体ハンドリングおよび検出装置に対応しており、安心してご利用いただけます。
各装置に関する推奨サービス内容については、Fluent® & Freedom EVO®, Detection & その他 または Veya™ の各ページをご参照ください。
当社のサービスは、リモート診断・リモートサポート・オンサイトサポートなど多岐にわたり、装置のダウンタイムを最小限に抑えることで、お客様が研究や分析に専念できる環境をサポートします。
すべての Te-Care サービスは、経験豊富で認定を受けたフィールドサービスエンジニアおよびアプリケーションスペシャリストのネットワークによって提供されます。
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Tab 01 / Fluent & Freedom EVO
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各装置のおすすめはこちら。
Tecan認定サービスエンジニアによるオンサイトでの年次予防保守サービス。
包括的なオンサイト保守サービスと、緊急時の優先対応サポート。
| Recommended | |||
| Te-Care MAINTENANCE |
Te-Care COMPLETE |
||
| Lab in flow | Operator e-Learning | ||
| Preventive Maintenance (annual1) | |||
| Resource maximization | How to’s via Knowledge Portal | ||
| Introspect™ (default) | |||
| Support request | 24/7 Self-help via Knowledge Portal | ||
| Helpdesk via support portal | |||
| Support priority | PLUS | TOP | |
| Troubleshooting | Remote diagnostics & support | ($) | |
| Onsite support & repair | ($) | ||
| Onsite response time | 48 hours2 | ||
| Application assistance | ($) | ($) |
| ($) Offered as billed service included in contract |
| 1) Includes software updates where necessary, higher intervals available ($) 2) Commercially reasonable effort, business hours |
| Regional differences apply |
| Recommended | |||
| Te-Care MAINTENANCE |
Te-Care COMPLETE |
||
| Liquid handling instruments | Fluent® | ||
| Freedom EVO® platforms | |||
| Freedom EVO Clinical | |||
| Freedom EVOlyzer® |
| possible recommended |
| Regional differences might apply. For more information reach out to your local Tecan sales or service representative or contact us here. |
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Tab 02 / Detection & Others
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各装置のおすすめはこちら。
シームレスな処理とオプションの貸し出し機器による費用対効果の高い修理。
Tecan認定サービスエンジニアによるオンサイトでの年次予防保守サービス。
包括的なオンサイト保守サービスと、緊急時の優先対応サポート。
| Recommended | |||
| Te-Care MAINTENANCE |
Te-Care COMPLETE |
||
| Lab in flow | Operator e-Learning | ||
| Preventive Maintenance (annual1) | |||
| Resource maximization | How to’s via Knowledge Portal | ||
| Introspect™ (default) | |||
| Support request | 24/7 Self-help via Knowledge Portal | ||
| Helpdesk via support portal | |||
| Support priority | PLUS | TOP | |
| Troubleshooting | Remote diagnostics & support | ($) | |
| Onsite support & repair | ($) | ||
| Onsite response time | 48 hours2 | ||
| Application assistance | ($) | ($) |
| ($) Offered as billed service included in contract |
| 1) Includes software updates where necessary, higher intervals available ($) 2) Commercially reasonable effort, business hours |
| Regional differences apply |
| Recommended | ||||
| Te-Care Depot Repair |
Te-Care MAINTENANCE |
Te-Care COMPLETE |
||
| Microplate readers | Spark® | |||
| Spark® Cyto | ||||
| Infinite® F50 | ||||
| Sunrise™, Infinite 200 | ||||
| Microplate washers | HydroFlex™ | |||
| HydroSpeed™ |
| possible recommended |
| Regional differences might apply. For more information reach out to your local Tecan sales or service representative or contact us here. |
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Tab 03 / Veya
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各装置のおすすめはこちら。
効率的なリモートトラブルシューティングで、Tecanのスペシャリストにタイムリーにアクセスし、迅速なサポートを提供します。
テカン認定エンジニアによる定期的な予防保守で、装置の最適なパフォーマンスを維持します。
オンサイトの予防保守、修理前のリモート・トラブルシューティング、優先順位付けされたサポートにより、高いパフォーマンスを確保します。
オンサイト予防保守、完全なオンサイトトラブルシューティング、優先サポートで安心してご利用いただけます。
| Recommended | |||||
| Te-Care CORE |
Te-Care BASIC |
Te-Care ADVANCED |
Te-Care PREMIUM |
||
| Lab in flow | Operator e-Learning | ||||
| Preventive Maintenance (annual1) | ($) | ||||
| Resource maximization | How to’s via Knowledge Portal | ||||
| Introspect™ (default) | |||||
| Support request | 24/7 Self-help via Knowledge Portal | ||||
| Helpdesk via support portal | |||||
| Helpdesk via hotline2 | |||||
| Support priority | Plus | Plus | Top | Top | |
| Troubleshooting | Remote diagnostics & support | ||||
| Remote response time | 48 hours3 | 36 hours3 | 24 hours3 | 24 hours3 | |
| Onsite support & repair | ($) | ($) | |||
| Onsite response time | 48 hours4 | 48 hours4 | |||
| Application assistance | ($) | ($) | ($) | ($) | |
| Connectivity | mandatory5 | recommended | mandatory5 | recommended |
| ($) Offered as billed service included in contract included only after remote session granted & assisted |
| 1) Includes software updates where necessary; higher intervals available ($) 2) During business hours and business days, except statutory holidays. For CORE, BASIC contract only in emergencies. 3) Commercially reasonable effort, business hours. Connection needed 4) Commercially reasonable effort, business hours 5) Only available if permanent IoT connection is enabled, remote access on a case-by-case basis is granted |
| Regional differences apply |
| Recommended | ||||
| Te-Care CORE |
Te-Care BASIC |
Te-Care ADVANCED |
Te-Care PREMIUM |
|
| Veya Clinical Suite | ||||
| Veya Cell Biology Suite | ||||
| Veya NAP Suite | ||||
| Veya NGS Suite |
Tecan Academyなら、トレーニングやスキルアップ、ラボの円滑な運営がこれまでになく簡単に実現できます!
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