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Te-Careサービス契約は、装置のダウンタイムを最小限に抑えるように設計されています。ラボ環境の継続的な運用と信頼性を維持します。Te-Careサービス契約は、Tecanの幅広い液体処理および検出装置でご利用いただけます。
各機器に関する推奨事項については、Fluent® & Freedom EVO®, Detection & その他 または Veya™ をクリックしてください。
当社のアプローチは、機器のダウンタイムを最小限に抑え、リモート診断、リモートサポート、オンサイトサポートなど、幅広いサービスを提供しています。お客様が安心して研究と分析に集中できるようお手伝いいたします。
すべての Te-Care サービスは、経験豊富で認定されたフィールド エンジニアとアプリケーション エンジニアのネットワークによって提供されます。
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Tab 01 / Fluent & Freedom EVO
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各楽器のおすすめはこちら。
テカンのサービスエンジニアがオンサイトで行う定期予防メンテナンス。
総合的なオンサイト保守と、突発的なサービスニーズへの優先的なサポート。
Recommended | |||
Te-Care MAINTENANCE |
Te-Care COMPLETE |
||
Lab in flow | Operator e-Learning | ||
Preventive Maintenance (annual1) | |||
Resource maximization | How to’s via Knowledge Portal | ||
Introspect™ (default) | |||
LabNavigator™ | ($) | ($) | |
Support request | 24/7 Self-help via Knowledge Portal | ||
Helpdesk via support portal | |||
Support priority | PLUS | TOP | |
Troubleshooting | Remote diagnostics & support | ($) | |
Onsite support & repair | ($) | ||
Onsite response time | 48 hours2 | ||
Application assistance | ($) | ($) |
($) Offered as billed service included in contract |
1) Includes software updates where necessary, higher intervals available ($) 2) Commercially reasonable effort, business hours |
Regional differences apply |
Recommended | |||
Te-Care MAINTENANCE |
Te-Care COMPLETE |
||
Liquid handling instruments | Fluent® | ||
Freedom EVO® platforms | |||
Freedom EVO Clinical | |||
Freedom EVOlyzer® |
possible recommended |
Regional differences might apply. For more information reach out to your local Tecan sales or service representative or contact us here. |
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Tab 02 / Detection & Others
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各楽器のおすすめはこちら。
シームレスな処理とオプションの貸し出し機器による費用対効果の高い修理。
テカンのサービスエンジニアがオンサイトで行う定期予防メンテナンス。
総合的なオンサイト保守と、突発的なサービスニーズへの優先的なサポート。
Recommended | ||||
Te-Care Depot Repair |
Te-Care MAINTENANCE |
Te-Care COMPLETE |
||
Lab in flow | Operator e-Learning | |||
Preventive Maintenance (annual1) | ||||
Loaner instrument2 | ($) | ($) | ($) | |
Resource maximization | How to’s via Knowledge Portal | |||
Introspect™ (default) | Spark only | Spark only | Spark only | |
LabNavigator™ | ($) | ($) | ($) | |
Support request | 24/7 Self-help via Knowledge Portal | |||
Helpdesk via support portal | ||||
Support priority | PLUS | PLUS | TOP | |
Troubleshooting | Remote diagnostics & support | ($) | ($) | |
Depot Repair | ||||
Onsite support & repair | ($) | ($) | ||
Onsite response time | 48 hours3 | |||
Application assistance | ($) | ($) | ($) |
($) Offered as billed service included in contract |
1) Includes software updates where necessary, higher intervals available ($) 2) Subject to availability 3) Commercially reasonable effort, business hours |
Regional differences apply |
Recommended | ||||
Te-Care Depot Repair |
Te-Care MAINTENANCE |
Te-Care COMPLETE |
||
Microplate readers | Spark® | |||
Spark® Cyto | ||||
Infinite® F50 | ||||
Sunrise™, Infinite 200 | ||||
Microplate washers | HydroFlex™ | |||
HydroSpeed™ |
possible recommended |
Regional differences might apply. For more information reach out to your local Tecan sales or service representative or contact us here. |
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Tab 03 / Veya
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各楽器のおすすめはこちら。
効率的なリモートトラブルシューティングで、テカンのスペシャリストにタイムリーにアクセスし、迅速なサポートを提供します。
有資格のサービススタッフによる定期的な予防メンテナンスにより、最適な性能を維持します。
オンサイトの予防保守、修理前のリモート・トラブルシューティング、優先順位付けされたサポートにより、高いパフォーマンスを確保します。
オンサイト予防保守、完全なオンサイトトラブルシューティング、優先サポートで安心してご利用いただけます。
Recommended | |||||
Te-Care CORE |
Te-Care BASIC |
Te-Care ADVANCED |
Te-Care PREMIUM |
||
Lab in flow | Operator e-Learning | ||||
Preventive Maintenance (annual1) | ($) | ||||
Resource maximization | How to’s via Knowledge Portal | ||||
Introspect™ (default) | |||||
LabNavigator™ | ($) | ($) | ($) | ($) | |
Support request | 24/7 Self-help via Knowledge Portal | ||||
Helpdesk via support portal | |||||
Helpdesk via hotline2 | |||||
Support priority | Plus | Plus | Top | Top | |
Troubleshooting | Remote diagnostics & support | ||||
Remote response time | 48 hours3 | 36 hours3 | 24 hours3 | 24 hours3 | |
Onsite support & repair | ($) | ($) | |||
Onsite response time | 48 hours4 | 48 hours4 | |||
Application assistance | ($) | ($) | ($) | ($) | |
Connectivity | mandatory5 | recommended | mandatory5 | recommended |
($) Offered as billed service included in contract included only after remote session granted & assisted |
1) Includes software updates where necessary; higher intervals available ($) 2) During business hours and business days, except statutory holidays. For CORE, BASIC contract only in emergencies. 3) Commercially reasonable effort, business hours. Connection needed 4) Commercially reasonable effort, business hours 5) Only available if permanent IoT connection is enabled, remote access on a case-by-case basis is granted |
Regional differences apply |
Recommended | ||||
Te-Care CORE |
Te-Care BASIC |
Te-Care ADVANCED |
Te-Care PREMIUM |
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Veya Clinical Suite | ||||
Veya Cell Biology Suite | ||||
Veya NAP Suite | ||||
Veya NGS Suite |
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リモート診断で、より充実したサービス体験を。
楽器でお困りですか?よくある質問、ヒント、専門家のアドバイスをチェックして、楽器を最大限に活用しましょう。